L’atleta paralímpic Roger Puigbó rebrà el Premi ARC
El guardó distingeix els millors esportistes catalans.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2009 a les 19:15
El proper dimarts 26 de maig se celebra la nit dels Premis ARC (Alt Rendiment Català) a Barcelona. Durant l’acte es premiarà als millors esportistes catalans en les diferents disciplines.
Un dels premiats serà Roger Puigbó, atleta paralímpic del CA Vic, després d'haver fet un any esplèndid amb la seva participació als Jocs Paralímpics, aconseguint diploma Olímpic i després d'haver guanyat diferents de les maratons més importants del món amb cadira de rodes. Recentment ha guanyat el Campionat de Catalunya de 1.500 i 5.000 i el Campionat d'Espanya de 1500. La propera gran cita seran els Jocs del Mediterrani a Pescara aquest mes de juny.
Amb Puigbó també rebrà un premi la seva entrenadora Isa Hurtado. Aquest és el primer any que es premia esportista i entrenador per la seva gran tasca.
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu desplega una campanya contra l'abandonament de residus al carrer
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 8, 9 i 10 d'agost
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Els Agents Rurals denuncien 11 persones per no complir la normativa de pesca a Sau
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes