L'empresa del macrofestival de Nadal a Folgueroles segueix treballant per tal d'obrir aquest proper dissabte tal i com estava previst. Fonts de la direcció han confirmat a Osona.com que, de moment, ningú els ha dit el contrari i que ja estan acabant d'enllestir tota la infraestructura per tal d'acollir els visitants el dia 3.
Des d'El Caganer lamenten tot el rebombori que s'ha creat i assenyalen que han presentat tota la documentació que se'ls ha demanat des de l'Ajuntament. En aquest sentit, el consistori està pendent de dir si permet o no fer el festival, una decisió que s'espera que faci pública en les properes hores.
La polèmica va saltar aquesta setmana arran de la notícia que una empresa privada instal·laria aquest macrofestival en una zona de camps agrícoles de Folgueroles, on s'hi farien concerts a més de col·locar-hi una pista i un tobogan de gel.
[noticia]69221[/noticia]
Entitats ecologistes agrupades sota el paraigües de la plataforma Una plana viva van fer un comunicat oposant-se a l'obertura i ja han anunciat una manifestació aquest dissabte a Folgueroles “digui el que digui l'ajuntament”.
Des de l'empresa assenyalen que tenen tots els informes tècnics requerits i recorden que es tracta d'una activitat familiar adreçada bàsicament a nens. Per això, esperen que es pugui fer amb normalitat.
L'empresa del macrofestival de Nadal a Folgueroles manté la previsió d'obertura del dia 3
Asseguren que han entregat tota la documentació que els han demanat
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2022 a les 14:22
Actualitzat el 01 de desembre de 2022 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat EL CHV i l'Hospital Clínic de Barcelona celebren 15 anys d'aliança estratègica
-
Societat El projecte osonenc Enso Ferments, reconegut amb el Premi Emprenedoria Rural
-
Societat L'Hospital de Vic consolida l'ús de cirurgia endoscòpia en el càncer de mama
-
Societat Vaga general per Palestina: desenes de manifestants tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat El GDT engega una campanya per cobrir les despeses del procés judicial contra Patel
-
Societat Vic demana 25 milions d'euros del Pla de Barris per impulsar el sud i el nord-est de la ciutat