Francisco Carrasco, un dels propietaris de l’empresa de Tagamanent Piedra Natural Leiro i de l’Hotel Montanyà de Seva, ha mort a l’edat de 48 anys, víctima d’un infart mentre practicava esport. El seu cos ha estat traslladat al tanatori de Granollers, on se celebrarà la cerimònia de l'enterrament aquest divendres, 29 de març.
Carrasco residia a Aiguafreda i era el marit de Marta Leiro, filla de l’empresari Valentí Leiro, que va morir fa dos anys. Valentí Leiro va ser un gran promotor d’activitats esportives i urbanístiques, entre les que destaca tota la urbanització del Montanyà, amb l’hotel i el club de golf inclosos, i un dels grans empresaris del sector de la construcció a la comarca d’Osona. El seu llegat el van recollir la seva filla i el seu marit, que l’han estat gestionant fins a l’actualitat.
La crisi econòmica també ha sacsejat l’imperi de la família Leiro. Fa dos anys, l’empresa Piedra Natural Leiro va presentar un expedient de regulació d’ocupació, on es van acomiadar 50 treballadors. Des de l’1 de març de 2011, el grup Shers també va passar a gestionar l’Hotel Montanyà Resort & Sp, per raons econòmiques.
L'empresari Francisco Carrasco mor d'un infart
Casat amb Marta Leiro i amb 48 anys, era un dels propietaris de Piedra Natural Leiro i l’Hotel Montanyà.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 27 de març de 2013 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
