Francisco Carrasco, un dels propietaris de l’empresa de Tagamanent Piedra Natural Leiro i de l’Hotel Montanyà de Seva, ha mort a l’edat de 48 anys, víctima d’un infart mentre practicava esport. El seu cos ha estat traslladat al tanatori de Granollers, on se celebrarà la cerimònia de l'enterrament aquest divendres, 29 de març.
Carrasco residia a Aiguafreda i era el marit de Marta Leiro, filla de l’empresari Valentí Leiro, que va morir fa dos anys. Valentí Leiro va ser un gran promotor d’activitats esportives i urbanístiques, entre les que destaca tota la urbanització del Montanyà, amb l’hotel i el club de golf inclosos, i un dels grans empresaris del sector de la construcció a la comarca d’Osona. El seu llegat el van recollir la seva filla i el seu marit, que l’han estat gestionant fins a l’actualitat.
La crisi econòmica també ha sacsejat l’imperi de la família Leiro. Fa dos anys, l’empresa Piedra Natural Leiro va presentar un expedient de regulació d’ocupació, on es van acomiadar 50 treballadors. Des de l’1 de març de 2011, el grup Shers també va passar a gestionar l’Hotel Montanyà Resort & Sp, per raons econòmiques.
L'empresari Francisco Carrasco mor d'un infart
Casat amb Marta Leiro i amb 48 anys, era un dels propietaris de Piedra Natural Leiro i l’Hotel Montanyà.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2013 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Finalitzades les reformes de la plaça Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Els Bombers rescaten dos gossos d'una cinglera a Santa Cecília de Voltregà
-
Societat
Una mirada social a la muntanya
-
Societat
S'ajornen les obres de remodelació del Cirvianum de Torelló
-
Societat
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
-
Societat
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
