Com cada estiu, l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Vic organitza unes colònies destinades a gent gran o persones amb discapacitat que no poden gaudir d'uns dies de vacances perquè viuen sols o bé en residències.
Com a novetat, és que enguany es traslladen a la casa de colònies del Molí de la Riera a Sant Pere de Torelló. Fins ara, sempre s'havien celebrat a la casa dels Germans Camils d'Alpens.
Les inscripcions estan obertes fins el 29 de juliol, i es poden fer a les oficines de l'Hospitalitat que estan al Seminari de Vic. Les colònies són del 8 al 13 d’agost.
L'Hospitalitat fa una crida per aconseguir més voluntaris, des de joves per preparar les activitats, fins a personal sanitari que pugui donar un cop de mà al personal mèdic i d'infermeria.
Les colònies de l'Hospitalitat de Lourdes es traslladen a Sant Pere de Torelló
Fins ara se celebraven a la casa dels Germans Camils d'Alpens
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2022 a
les 14:52
Et pot interessar
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Societat
Dos detinguts per un intent d’atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Despleguen a Vic una prova pilot d'aparcament d'alta ocupació per promoure l'ús del vehicle compartit
