Com cada estiu, l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Vic organitza unes colònies destinades a gent gran o persones amb discapacitat que no poden gaudir d'uns dies de vacances perquè viuen sols o bé en residències.
Com a novetat, és que enguany es traslladen a la casa de colònies del Molí de la Riera a Sant Pere de Torelló. Fins ara, sempre s'havien celebrat a la casa dels Germans Camils d'Alpens.
Les inscripcions estan obertes fins el 29 de juliol, i es poden fer a les oficines de l'Hospitalitat que estan al Seminari de Vic. Les colònies són del 8 al 13 d’agost.
L'Hospitalitat fa una crida per aconseguir més voluntaris, des de joves per preparar les activitats, fins a personal sanitari que pugui donar un cop de mà al personal mèdic i d'infermeria.
Les colònies de l'Hospitalitat de Lourdes es traslladen a Sant Pere de Torelló
Fins ara se celebraven a la casa dels Germans Camils d'Alpens
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 24 de juliol de 2022 a les 14:52
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
