Montesquiu es mou ha organitzat una tarda de cinema i berenar, amb motiu del Dia Internacional de la Dona. La iniciativa es portarà a terme a la sala de lectura de La Caixa de la població, el diumenge 7 de març a les 6 de la tarda.
Es projectarà la pel•lícula “Les dones de veritat tenen corbes”, dirigida per Patrícia Cardoso.¡ i realitzada l’any 2002. Tot seguit, hi haurà un col•loqui, que dirigirà Sofia Castillo, catedràtica i professora d’història de l’IES Cirvianum.
«Les dones de veritat tenen corbes»
Montesquiu es mou organitza una tarda de cinema, amb motiu del Dia de la Dona.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2010 a les 18:07
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
- 
												 Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
- 
												 Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
- 
												 Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
- 
												 Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
- 
												 Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol

 
															 
															 
															 
															 
															