Aquest dilluns, Torelló ha celebrat una nova Junta Local de Seguretat, una trobada -presidida per l'alcalde Marçal Ortuño i la regidora Elisabet Viñas- que comptava amb la participació de representats dels diferents cossos policials que actuen al territori –Mossos, Guàrdia Civil, Policia Nacional, Protecció Civil o la Policia Local-. Durant la reunió es van compartir dades en l'àmbit competencial de cada cos, un fet que permet tenir "un base sobre la qual parlar de la seguretat a Torelló", tal com apuntava el batlle.
Algunes de les dades en aquesta matèria a la capital de la Vall del Ges són que el fenomen que més s'estén són les estafes en línia i que els delictes a la via pública –en comparació amb l'any 2022- augmenten un 5%.
Ortuño, en el ple municipal d'octubre celebrat el mateix dilluns, explicava que "continuarem apostant per una línia de treball en la qual la inseguretat estigui tan controlada com sigui possible". En aquesta línia, el batlle afegia que cal treballar "per la via educativa i la social. Quan aquestes fracassen, per la via policial" i apuntava que s'està estudiant l'ampliació de la plantilla de la Policia Local, encara que detallava que la situació actual en seguretat és "un repunt" el qual confien "tenir resolt aviat".
Les estafes en línia, un problema també per Torelló
La capital de la Vall del Ges celebrava aquest dilluns una nova Junta Local de Seguretat
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
31 d’octubre de 2023 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
