Les farmàcies catalanes han advertit que no podran continuar finançament els medicaments si no cobren els deutes pendents. Aquest dimecres, han denunciat que la Generalitat els ha informat que no podran fer front a les factures d'aquí a finals d'any i que el govern espanyol tampoc no aprovarà aquest dijous l'ICO proveïdors que ha d'incloure una partida per a pagar els deutes.
Per tot plegat, el president del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya, Jordi de Dalmases, ha avisat que la setmana que ve el govern espanyol no ho aprova, "no podem seguir finançament els medicaments" i ha instat el conseller de Salut, Boi Ruiz, a explicar "com pensa pagar els medicaments dels catalans". En aquest sentit no ha descartat que siguin els usuaris els que hagin de pagar el 100% del cost mentre no se solucioni la situació i també ha alertat del risc de desabastiment.
Les farmàcies es planten i podrien deixar de finançar els medicaments
Societat
Els professionals alerten de desabastiment i no descarten que els usuaris hagin d'assumir el 100% del cost
ARA A PORTADA
-
Societat Denuncien una allau de desnonaments als blocs de pisos del carrer Òmnium Cultural de Vic Irene Giménez i Vinyet
-
-
Economia Jordi Burgès s'incorpora al Comitè Executiu del Consell Empresarial d'Osona Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe ACN
-
Publicat el
30 d’octubre de 2013 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Societat
Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas
-
Societat
La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic
-
Societat
Osona Cuina creix i suma nous membres
-
Societat
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
