Canvi de temps. La primera gran calorada de l'any es pot acabar de manera brusca per l'arribada d'un front tempestuós. A partir de dissabte al vespre, però sobretot a partir del diumenge al migdia, poden caure pluges d'intensitat entre feble i moderada, i puntualment forta. A més, podran anar acompanyades de tempesta i localment de calamarsa.
El Servei Meteorològic ha emès un avís per la probable acumulació de 20 mm d'aigua en mitja hora, especialment de dotze del migdia a sis del vespre. Les temperatures, que a punts com Ripoll freguen aquest dissabte al migdia els 30ºC, cauran de manera brusca i s'espera per diumenge que la màxima no superi els 23ºC.
La situació es pot allargar fins al dilluns tot i que els ruixats seran més aïllats i de menor intensitat. De cara a dimecres, un nou front pot tornar a afectar el conjunt del país.
- Avís per pluges fortes per diumenge 6 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2010 a les 14:09
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
