A partir d'aquest divendres 1 de març comencen a funcionar les noves urgències territorials d'Osona -també donen servei al Lluçanès- a l'Hospital Universitari de Vic en horari nocturn de dilluns a divendres, els caps de setmana i els dies festius les 24 hores. Es tracta d'un model de "porta única" que integra els serveis d'urgències hospitalàries amb les de l'atenció Primària sota un mateix espai compartit, la direcció única del qual recau ara en Judit Roca.
[noticia]70730[/noticia]
Aquest model de “porta única” a urgències no és nou: abans de la pandèmia de la Covid-19 ja existia a Osona. Es tracta d’un sistema que ha de facilitar a l’usuari l’accés a una atenció urgent segons les necessitats i la complexitat amb el professional més indicat. La direcció d’aquest nou servei territorial d’urgències recau, ara, en Judit Roca.
Fins ara, el CAP Osona també oferia atenció continuada d’urgències a tota la comarca, una funció que ara es deixarà de fer. Tot i la implementació del nou model, les urgències lleus es continuaran atenent, entre setmana, des dels Centres d’Atenció Primària fins a les 20:00 hores.
Les urgències nocturnes tornen a l'Hospital de Vic
A partir de l'1 de març totes les urgències de nit, caps de setmana i festius s'atendran en aquest centre mèdic
ARA A PORTADA
-
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat Irene Giménez Vinyet
-
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social Irene Giménez Vinyet
-
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el
01 de març de 2024 a
les 11:15
Actualitzat el
08 d’abril de 2024 a les
14:49
Et pot interessar
-
Societat
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
