Les vendes de vehicles a les comarques de la demarcació de Barcelona van sumar un total de 5.756 unitats, amb una caiguda moderada del 3,6% en relació amb les 5.969 unitats matriculades el mateix mes del 2008, segons l'Associació Espanyola de Fabricants d'Automòbils i Camions (Anfac).
Aquesta caiguda de Barcelona és sensiblement superior a la mitjana registrada a Catalunya, que va ser per el mateix mes del -2,9% i més lluny de l'estabilització registrada en el conjunt de l'Estat, amb un nombre similar de vendes després de 15 mesos consecutius de caigudes de més de dos dígits.
Tot i la moderació de la caiguda de l'agost, l'acumulat dels vuit primers mesos de l'any a Barcelona registra una contracció del 29%.
Les vendes de cotxes l'agost es moderen
A la demarcació de Barcelona, cauen un 3,6% en relació amb el mateix mes del 2008.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de setembre de 2009 a
les 15:06
Et pot interessar
-
Societat Els Mossos busquen un conductor que hauria atropellat deliberadament a un home a la C-17, a Orís
-
Societat
Un veí de Vic salpa cap a Gaza amb la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Les pluges del 2025 han millorat la qualitat ecològica dels rius d'Osona i Lluçanès
-
Societat
El Lluçanès reclama rebaixar l'objectiu de renovables fixat per la Generalitat
-
Societat
La fira Lactium de Vic comptarà amb una quarantena d'artesans i uns 200 formatges per tastar i comprar al tall
-
Societat
Els Premis Innovacat celebren la 10a edició amb una nova categoria oberta a tot Catalunya
