L'Ajuntament de l'Esquirol ha atorgat aquest cap de setmana el premi El Cabrerès al millor treball de recerca de Batxillerat. Ha anat a parar a les mans de Júlia Danés, de Manlleu, que ha fet un treball titulat Utòpig, que repassa l'impacte de la indústria porcina a Osona.
El jurat en destaca la bona a anàlisi de conjunt i visió global de la indústria porcina, posant en context els aspectes econòmics, socials, mediambientals i històrics del sector.
El premi té una dotació econòmica de 1.200 euros. A la 15a edició s'hi van presentar uns 9 treballs.
El lliurament de premis va ser a la sala de plens de l'Ajuntament de L'Esquirol amb la presència de la regidora d'educació Alba Molas i l'alcalde Àlex Montanyà.
L’Esquirol premia un treball de recerca sobre l'impacte de la indústria porcina a Osona
Júlia Danés és la guanyadora del premi El Cabrerès que organitza l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2022 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
-
Societat
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
