Les obres d’ampliació i modernització de l'Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic obliguen a traslladar l’entrada principal del centrea recepció i tota l’activitat ambulatòria que es realitza a la planta baixa a l’edifici annex. Tal com informa la Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic (FHSC), el trasllat es farà en les properes setmanes.
Així doncs, l’accés a l’Hospital es farà per la porta a la qual s’accedeix des de la rampa exterior. Alhora, serveis com l’hospital de dia, les consultes externes i la rehabilitació ambulatòria, així com el taulell d’informació i admissions, s’ubicaran de manera provisional a l’edifici lateral annex.
Aquests espais, on anteriorment hi havia la Unitat de Psicogeriatria, s’han condicionat per seguir oferint una atenció de qualitat a les persones usuàries durant els mesos que resten fins acabar les obres. També s’habilitarà un circuit degudament senyalitzat perquè les persones amb mobilitat reduïda puguin accedir al centre amb ascensor.
És la primera vegada que les obres d’ampliació de l’Hospital obliguen a traslladar part de l’activitat assistencial, doncs fins ara s’havia treballat fonamentalment al perímetre exterior de l’edifici.
La segona fase de les obres es va iniciar el desembre que inclou la reforma de la planta baixa per crear-hi la nova i ampliada Àrea Ambulatòria. Els treballs seguiran amb la construcció dels nous edificis: el que albergarà el vestíbul, els nous accessos i la cafeteria, i el de l’Àrea de Rehabilitació. Des del 26 de febrer, l’empresa Vic 2013 ha assumit la continuïtat de les obres, després que l’altra empresa fes fallida.
L'Hospital de la Santa Creu trasllada l'entrada i l'activitat ambulatòria per les obres
L’edifici annex a l’Hospital s’ha condicionat per acollir els serveis d’hospital de dia, de rehabilitació i els consultoris
ARA A PORTADA
-
L'Hospital de Vic inaugura una nova unitat per impulsar els assajos clínics al territori Irene Giménez Vinyet
-
-
Denunciat penalment un conductor a Osona per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia i circular a 196 km/h Redacció
-
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
13 de març de 2018 a
les 16:21
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de juny
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Societat
Còctel d'emocions entre els estudiants osonencs a l'inici de la selectivitat
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
