Les mestres de P3, P4 i P5 de l'escola Fortià Solà de Torelló es van posar entre cella i cella fer un lip dub aquest curs. Especialment la Montse i la Maria no han parat fins sortir-se amb la seva.
Després d'anar-hi treballant i d'un assaig general que va quedar molt bé, finalment van decidir gravar-lo el divendres 8 d'abril. El van enregistrar dos cops, sense aturar-se, en un pla seqüència. Al final, l'últim va ser el bo. Aquí el teniu, sense muntatge, tot gravat d'una tirada.
ARA A PORTADA
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans Irene Giménez Vinyet
Publicat el
16 d’abril de 2011 a
les 21:25
Et pot interessar
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Societat
Dimiteix en bloc l'AFA de l'escola de Sant Julià de Vilatorta rescatada pels fundadors d'Aliança Catalana
-
Societat
Enxampen un home que intentava fer un empadronament fraudulent a Torelló
