Aquest dimecres a la tarda, els Mossos d'Esquadra han localitzat a Barcelona la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer. Així ho ha confirmat la policia catalana i l'Ajuntament del poble a través de les xarxes socials.
Fa gairebé 24 hores, els Mossos van demanar ajuda per trobar la Seydi Saray, de 32 anys, que va ser vista per últim cop el passat 12 d'agost pels volts de la mitjanit al poble. En el comunicat la policia catalana apuntava que la desapareguda té problemes cognitius.
Aquest matí, els Mossos centrava la cerca a Barcelona davant la sospita que la dona hauria marxat voluntàriament i es trobaria a la capital catalana. Finalment, és on l'han trobada.
Localitzada la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer
Els Mossos d'Esquadra l'han trobat sana i estàlvia a Barcelona on havien centrat la cerca
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts Redacció
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 17:58
Et pot interessar
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Societat Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió
-
Societat Sant Miquel de Balenyà preveu construir un pas a nivell amb barreres al punt on s'ha accidentat el camió
-
Societat Incendi en una indústria tèxtil de Santa Eugènia de Berga
-
Societat Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic