Aquest dimecres a la tarda, els Mossos d'Esquadra han localitzat a Barcelona la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer. Així ho ha confirmat la policia catalana i l'Ajuntament del poble a través de les xarxes socials.
Fa gairebé 24 hores, els Mossos van demanar ajuda per trobar la Seydi Saray, de 32 anys, que va ser vista per últim cop el passat 12 d'agost pels volts de la mitjanit al poble. En el comunicat la policia catalana apuntava que la desapareguda té problemes cognitius.
Aquest matí, els Mossos centrava la cerca a Barcelona davant la sospita que la dona hauria marxat voluntàriament i es trobaria a la capital catalana. Finalment, és on l'han trobada.
Localitzada la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer
Els Mossos d'Esquadra l'han trobat sana i estàlvia a Barcelona on havien centrat la cerca
ARA A PORTADA
-
-
Adif eleva a 29 les actuacions urgents a Rodalies i espera restablir totes les línies aquesta setmana Redacció
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 17:58
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
