Aquest dimecres a la tarda, els Mossos d'Esquadra han localitzat a Barcelona la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer. Així ho ha confirmat la policia catalana i l'Ajuntament del poble a través de les xarxes socials.
Fa gairebé 24 hores, els Mossos van demanar ajuda per trobar la Seydi Saray, de 32 anys, que va ser vista per últim cop el passat 12 d'agost pels volts de la mitjanit al poble. En el comunicat la policia catalana apuntava que la desapareguda té problemes cognitius.
Aquest matí, els Mossos centrava la cerca a Barcelona davant la sospita que la dona hauria marxat voluntàriament i es trobaria a la capital catalana. Finalment, és on l'han trobada.
Localitzada la dona desapareguda a Santa Eulàlia de Riuprimer
Els Mossos d'Esquadra l'han trobat sana i estàlvia a Barcelona on havien centrat la cerca
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2022 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Societat
«És un valor afegit ser dona, jove i que vulgui fer de pastora a la finca familiar»
-
Societat
Jordi de Planell, periodista de l’any a la Catalunya Central
-
Societat
L'incendi mortal de Manlleu va ser un accident
-
Societat
Els usuaris de l'R3 critiquen el nou pla de Rodalies per ser «clarament insuficient»
-
Societat
Comencen a declarar els investigats per presumptes delictes ambientals i irregularitats en un abocador de Seva
-
Societat
La UVic posarà en marxa el curs que ve el cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
