L'Ajuntament de Malla i la Mancomunitat La Plana obriran el dilluns 6 de setembre un nou punt de recollida que rebrà el nom "àrea d'emergència". Serà exclusivament d'ús domèstic i no substituirà la recollida porta a porta, que és el sistema habitual. Aquest espai substitueix l'àrea d'aportació de residus que quedarà clausurada a partir d'aquesta data.
La nova àrea la podran fer servir tres vegades per setmana aquells habitatges que no tenen servei de recollida d’escombraries. D'altra banda, la resta d’habitatges només podran fer-ne ús sis vegades l’any, en casos de necessitat puntual i justificada.
Tal com explica l'Ajuntament, és necessari descarregar l'aplicació mòbil "Komtainer" i omplir el formulari de registre. A través d'aquesta app es farà el control d'usos d'aquesta àrea de residus.
Malla tindrà una nova àrea d'emergència de residus
Està destinat principalment a aquells habitatges que no tenen servei de recollida
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 09:55
Et pot interessar
-
Societat
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
-
Societat
Torelló aprova un pressupost de 29,7 milions d'euros pel 2026
-
Societat
Una aurora boreal tenyeix de tons rosats el cel d'Osona
-
Societat
El Mercat Medieval de Vic reunirà més de 400 artesans, taverners i firaries
-
Societat
Les entitats de la cooperativa Roba Amiga volen que els ajuntaments paguin la recollida tèxtil: «Estem al límit»
-
Societat
En marxa un operatiu per desallotjar els ocupes del carrer Sant Josep de Torelló
