L'Ajuntament de Malla i la Mancomunitat La Plana obriran el dilluns 6 de setembre un nou punt de recollida que rebrà el nom "àrea d'emergència". Serà exclusivament d'ús domèstic i no substituirà la recollida porta a porta, que és el sistema habitual. Aquest espai substitueix l'àrea d'aportació de residus que quedarà clausurada a partir d'aquesta data.
La nova àrea la podran fer servir tres vegades per setmana aquells habitatges que no tenen servei de recollida d’escombraries. D'altra banda, la resta d’habitatges només podran fer-ne ús sis vegades l’any, en casos de necessitat puntual i justificada.
Tal com explica l'Ajuntament, és necessari descarregar l'aplicació mòbil "Komtainer" i omplir el formulari de registre. A través d'aquesta app es farà el control d'usos d'aquesta àrea de residus.
Malla tindrà una nova àrea d'emergència de residus
Societat
Està destinat principalment a aquells habitatges que no tenen servei de recollida
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 09:55
Et pot interessar
-
Societat
Incendi agrícola a l'antic camí de Taradell, a Vic
-
Societat Sagalés estrena centre operatiu i cotxeres sostenibles a Vic
-
Societat
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
-
Societat
Festa Major de Vic 2026: programa d'actes i activitats
-
Societat
Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan
-
Societat
Quin temps farà dissabte per la Crida de la Festa Major de Vic 2026?
