Les farmàcies de Manlleu i Torelló han deixat d’oferir el servei de guàrdies a les nits. Aquesta era una reivindicació del sector des de feia uns dos anys, que es queixava que el cost per mantenir el servei nocturn era molt alt, en comparació amb les vendes que es feien. La decisió era més que previsible, després de la reordenació de les urgències a la comarca que va fer el Departament de Salut ara fa dos anys, on es va decidir que els CAP només obrissin de dia.
Segons un acord entre el Col•legi de Farmacèutics i el Departament de Salut, les farmàcies poden deixar de fer el servei de guàrdies nocturnes sempre que no hi hagi un CAP obert a la nit a la població i hi hagi un municipi a prop que tingui el servei (en aquest cas, Vic). Torelló i Manlleu compleixen les dues condicions.
Manlleu i Torelló es queden sense farmàcies a la nit
Es posa fi així a una reivindicació del sector que ha durat dos anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’octubre de 2011 a
les 06:21
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
