El ple municipal de Manlleu, celebrat aquest dimarts, va aprovar per unanimitat un nou organigrama funcional de les àrees en què s’estructura actualment l’Ajuntament. Així, se suprimeixen les actuals “Àrea de Serveis Personals” i ”Àrea de Promoció Econòmica i Medi Ambient” i es crea la nova àrea anomenada “Àrea de Serveis a les Persones i Promoció Econòmica”, formada bàsicament per la suma dels llocs de treball adscrits a les àrees suprimides. Els llocs de treball adscrits al Servei de Medi Ambient de l’Àrea de Promoció Econòmica i Medi Ambient passen a adscriure’s a l’Àrea de Serveis Territorials.
A la sessió també es van aprovar dues mocions. La primera, de suport a la campanya de recollida de signatures “Signa un vot per la independència”. La proposta va comptar amb els vots a favor d’ERC, ICV, CIU i dels regidors no adscrits Josep Colomer i Rafa Cuenca, i el vots en contra dels regidors no adscrits Antonio Sánchez, Francesc Polo i Humilde Domínguez.
La segona moció feia referència al suport a la candidatura per a la declaració de patrimoni mundial de la UNESCO de la portalada del monestir de Santa Maria de Ripoll. Es va aprovar per unanimitat.
Manlleu reorganitza l'organigrama de les seves àrees
El ple també aprova una moció de suport a la campanya “Signa un vot per la independència”
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2014 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants