El ple municipal de Manlleu, celebrat aquest dimarts, va aprovar per unanimitat un nou organigrama funcional de les àrees en què s’estructura actualment l’Ajuntament. Així, se suprimeixen les actuals “Àrea de Serveis Personals” i ”Àrea de Promoció Econòmica i Medi Ambient” i es crea la nova àrea anomenada “Àrea de Serveis a les Persones i Promoció Econòmica”, formada bàsicament per la suma dels llocs de treball adscrits a les àrees suprimides. Els llocs de treball adscrits al Servei de Medi Ambient de l’Àrea de Promoció Econòmica i Medi Ambient passen a adscriure’s a l’Àrea de Serveis Territorials.
A la sessió també es van aprovar dues mocions. La primera, de suport a la campanya de recollida de signatures “Signa un vot per la independència”. La proposta va comptar amb els vots a favor d’ERC, ICV, CIU i dels regidors no adscrits Josep Colomer i Rafa Cuenca, i el vots en contra dels regidors no adscrits Antonio Sánchez, Francesc Polo i Humilde Domínguez.
La segona moció feia referència al suport a la candidatura per a la declaració de patrimoni mundial de la UNESCO de la portalada del monestir de Santa Maria de Ripoll. Es va aprovar per unanimitat.
Manlleu reorganitza l'organigrama de les seves àrees
El ple també aprova una moció de suport a la campanya “Signa un vot per la independència”
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de març de 2014 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
