El programa Temps x Temps de Manlleu és un programa d’intercanvi de serveis entre les persones. Aquesta serà la tercera temporada del programa i per inaugurar-la s’organitza el taller “Les Danses del Món”. El taller es farà el divendres 7 d’octubre a les 15 h al Casal Cívic Frederica Montseny.
L’activitat té per objectiu crear un espai de trobada entre totes les persones participants, fer difusió del programa per tal d’incorporar a nous usuaris i donar continuïtat a les trobades i activitats que s’han anat realitzant durant aquest any: L’exposició fotogràfica "Moments Compartits", la taula rodona "Ciutats Compartides" i ara el taller "Les Danses del Món".
L’entitat responsable de conduir l’activitat és Artixoc. En un ambient de festa, cada professor farà una petita demostració d’un ball, i explicarà el seu origen i el seu significat. Es podrà gaudir dels balls llatins, dels sud-saharians, dels de l’Europa de l’est, i com no, de la sardana. El taller està pensat perquè la gent s’animi a ballar i participi al màxim de l’activitat.
El Temps x Temps és fruit del treball transversal de diferents àrees de l’Ajuntament de Manlleu. Hi participa l’Oficina de Promoció Econòmica a través d’El Canal, el Pla de Gestió de la Diversitat i el Mòdul de Treball als Barris. Actualment, ja som quasi 150 persones al TxT i a dia d’avui ja s’han realitzat quasi 470 intercanvis.
Si us voleu sumar a aquest projecte de Manlleu us podeu adreçar a: l’Escola d’Adults de Manlleu els dijous de 16 a 20 hores (Plaça Llevant, número 3,), podeu trucar al 93 850 65 00 i demanar una entrevista amb la responsable Teresa Llimós o podeu consultar el blog del Temps x Temps: http://tempsxtemps.blogspot.com/
Manlleu reprèn el programa d’intercanvi de serveis
Temps x Temps s’inicia amb un taller de danses.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2011 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Societat
Rupit, Vilanova de Sau i Montesquiu tindran noves depuradores
-
Societat
Torelló busca voluntaris per participar en un projecte per millorar la comprensió lectora dels infants
-
Societat
Un investigador de la UVic-UCC en el descobriment del nanomissatger que manté les cèl·lules en funcionament
-
Societat
Oriol Junqueres i representants de la pagesia es reuneixen a Vic
-
Societat
Projecten una planta de biogàs a Vic per gestionar gairebé 100.000 tones de purins
