Demà dimarts, dia 22 de març, Manlleu farà una acció solidària en homenatge amb les víctimes de la catàstrofe que han causat el terratrèmol i el tsunami del Japó. Es farà a la plaça de Dalt Vila de 16:30 a 19 hores, i tothom està convidat a participar-hi.
Es tracta d’una iniciativa simbòlica dels alumnes de la Casa d’Oficis Manlleu 2010, que consistirà en la creació d’un original dibuix (que es desvetllarà el dia de l’acció) elaborat amb l’estampació amb pintura en un llençol gegant de l’empremta de les mans de totes les persones participants.
Els alumnes del mòdul de noves tecnologies de la Casa d'Oficis faran fotografies i un vídeo amb l’acció solidària, que es penjarà a Internet i també es farà arribar al Japó com a mostra que els manlleuencs se solidaritzen amb les víctimes de la devastadora catàstrofe natural que ha patit el país nipó.
Per a més informació, podeu contactar amb la Casa d’Oficis al telèfon 618 70 71 72.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2011 a
les 15:34
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un establiment clausurat i dos detinguts a Torelló
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
