El conseller d’Educació, Ernest Maragall, signarà juntament amb l’alcalde de Manlleu, Pere Prat, el protocol de col·laboració entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Manlleu per a la coresponsabilització en matèria educativa durant el període 2010-2014. La signatura tindrà lloc demà, dimarts 27 de juliol de 2010 a les 17:30h, a l’Ajuntament de Manlleu.
Desprès, a les 19.00h, el conseller Maragall també signarà juntament amb l’alcalde de Torelló, Miquel Franch el conveni de coresponsabilització amb l’Ajuntament de Torelló en matèria educativa pel període 2010-2014. Un cop finalitzat l’acte de signatura, el conseller visitarà la nova llar d’Infants La Cabanya.
Durant els actes de signatura dels convenis, acompanyaran al conseller d’Educació, la directora del Programa de Descentralització del Departament d’Educació, Josefa Beltran i la directora dels Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central, Dolors Collell.
Maragall signa convenis de cooperació amb Manlleu i Torelló
El conseller d'Educació visita aquest dimarts les dues poblacions
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2010 a les 15:46
Et pot interessar
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena
-
Societat El Govern licita obres de millora del ferm entre Vic i Berga
-
Societat Canvis en els mercats setmanals de Vic per Sant Joan i la Festa Major
-
Societat «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Societat Manlleu demana limitar l'ús de pirotècnica a la zona de Vista Alegre durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM