El conseller d’Educació, Ernest Maragall, signarà juntament amb l’alcalde de Manlleu, Pere Prat, el protocol de col·laboració entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Manlleu per a la coresponsabilització en matèria educativa durant el període 2010-2014. La signatura tindrà lloc demà, dimarts 27 de juliol de 2010 a les 17:30h, a l’Ajuntament de Manlleu.
Desprès, a les 19.00h, el conseller Maragall també signarà juntament amb l’alcalde de Torelló, Miquel Franch el conveni de coresponsabilització amb l’Ajuntament de Torelló en matèria educativa pel període 2010-2014. Un cop finalitzat l’acte de signatura, el conseller visitarà la nova llar d’Infants La Cabanya.
Durant els actes de signatura dels convenis, acompanyaran al conseller d’Educació, la directora del Programa de Descentralització del Departament d’Educació, Josefa Beltran i la directora dels Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central, Dolors Collell.
Maragall signa convenis de cooperació amb Manlleu i Torelló
Societat
El conseller d'Educació visita aquest dimarts les dues poblacions
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2010 a
les 15:46
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
