Balanç positiu a la tercera edició de l'Off Modo Fashion Festival. Tal com recull l'organització en una nota, més de 2.600 persones han assistit a l'esdeveniment en què la moda d'autor n'és la protagonista. De fet, l'afluència ha desbordat les previsions i el dissabte molta gent no va poder accedir al recinte perquè ja no hi havia places disponibles.
El festival, organitzat pel Vic Fashion Institute i dirigit per Vicenç Mustarós, s'ha celebrat durant el 9, 10 i 11 de juny a l'edifici modernista de la Casa Ricart. Durant les tres jornades, s'han citat dissenyadors que creen les seves pròpies col·leccions i treballen des d'un punt de vista experimental i innovador.
L'esdeveniment ha girat entorn de tres eixos principals, com són les desfilades i performances, on els dissenyadors seleccionats mostren les seves creacions; l'espai de venda de creacions, ANONIMS, i diferents activitats per apropar la cultura de la moda com ara xerrades o la retrospectiva dedicada a Txell Miras.
Precisament, en el marc del festival, s'ha lliurat el premi honorífic a la trajectòria professional a aquesta dissenyadora, amb l'objectiu de reconèixer les seves col·leccions i la seva capacitat artística.
Més de 2.600 persones passen pel festival Off Modo de Vic
Txell Miras ha estat distingida amb el Premi Honorífic a la trajectòria professional
ARA A PORTADA
-
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social Irene Giménez Vinyet
-
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar Redacció
-
El SEM renova de forma integral el transport urgent a les comarques de la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges Redacció
Publicat el
14 de juny de 2022 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
-
Societat
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Societat
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
