Un total de 728 alumnes de primària d'escoles d'Osona participaran en la cantata Cantem Junts, el pròxim divendres 21 d'abril a partir de dos quarts de set de la tarda a la zona esportiva de Calldetenes. El projecte reneix després de la pandèmia, tot i que des de l'organització avancen que la d'aquest 2023 serà l'última edició. El Cantem Junts d'enguany porta per títol Junts, el somni és més gran i se centrarà en el circ com a disciplina principal. De fet, es tracta de l'espectacle que s'havia de presentar el 2020, quan la pandèmia va obligar a ajornar la cantata.
Sis escoles d'Osona participen en l'espectacle d'enguany: El Roser i l'Escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta, l'Escola Sant Marc de Calldetenes, l'Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l'Escola Jacint Verdaguer de Santa Eugènia de Berga i l'Escola de Vilanova de Sau.
Les cançons que inclou el musical seràn Escriruem de Miki Nuñez, Mr Xips del grup infantil El Ruc català, Alegria de Cirque du soleil, Quan tot s'enlaira de Txarango, El circ de Toni Giménez, We aret he world de Michael Jackson, i Millions dreams i This is me del film The greatest Showman.
El cor d'infants, dirigit per la directora artística del projecte, Buia Reixach, estarà acompanyat per Guillem Soler al piano, Pep Solà a la bateria i Franco Molinari al contrabaix. D'altra banda, el clown Josep Cañete animarà l'acte amb una exhibició de circ amb corda i teles i altres detalls que el públic descobrirà in situ.
Més de set-cents alumnes d'Osona participaran en l'última edició del projecte «Cantem junts»
Calldetenes acull l'acte d'aquest 2023 el pròxim divendres 21 d'abril a dos quarts de set de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2023 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Torelló farà actuacions per foragitar els estornells de la plaça Doctor Fleming
-
Societat L'Hospital de Vic amplia i modernitza l'Àrea Quirúrgica
-
Societat El Consell Comarcal d'Osona ha atorgat més de 4,5 milions d'euros en ajuts escolars
-
Societat Tona es prepara per a la Festa Major d'Estiu
-
Societat La deixalleria municipal de Vic torna a estar operativa
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Vic en contra del trasllat del CAP Nord al solar del Mercat Municipal