Avui dilluns, dia 21 de març, comencen unes obres per millorar la seguretat viària a la rotonda de l'avinguda de Roma cruïlla amb el carrer Montseny de Manlleu. Tal com marca el Pla local de seguretat viària, es vol reduir la distància a l’hora de creuar la calçada i al mateix temps millorar la visibilitat dels vianants que creuen per aquest pas.
Les obres consistiran a realitzar dues orelles o apèndixs a les voreres existents, una a cada costat de l'avinguda de Roma. Els treballs els executarà l'empresa Construccions Xevive s.l.u. i la durada prevista és de 15 dies.
A més, a la plaça dels Àlbers s'ampliarà la superfície del parc infantil ja existent i se’n milloraran les instal•lacions. Així, s'engrandirà el tancament de la barana de l'espai dels jocs i s'instal•laran diferents elements nous: un castell amb tobogans, un gronxador, dues molles i un camionet.
Aquests treballs començaran demà dimarts, dia 22 de març, i tenen una durada prevista de 15 dies. Els farà la brigada municipal.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2011 a les 19:09
Et pot interessar
-
Societat
Finalitzades les reformes de la plaça Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Els Bombers rescaten dos gossos d'una cinglera a Santa Cecília de Voltregà
-
Societat
Una mirada social a la muntanya
-
Societat
S'ajornen les obres de remodelació del Cirvianum de Torelló
-
Societat
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
-
Societat
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
