L’Ajuntament de Montesquiu va publicar ahir una nota al seu web per agrair a tothom qui ha col·laborat en la recollida de diners per a la repatriació del cos del nen Mahamadou Sada Balde al Senegal, el seu país d’origen. En total, s’han reunit 6.058,87 euros, suficients per poder fer tots els desplaçaments, els tràmits legals i funeraris. El noi, de 15 anys, va morir ofegat al riu Ter el passat 6 de juliol.
Després del sinistre, l’Ajuntament de Montesquiu, l’Associació de Comerç de Montesquiu i l’Associació de Dones de Montesquiu van impulsar una campanya solidaria per recollir els diners per a la família, per ajudar-los a pagar les despeses del trasllat del cos al país africà. Molta gent del municipi i de tot el Bisaura es va bolcar en la proposta. Entre les iniciatives complementàries per recaptar diners, destaca la dels més joves, que van netejar cotxes.
La família ha tramès la seva gratitud envers tots els que els han manifestat el seu suport moral i econòmic en aquests moments tan difícils.
Montesquiu recull 6.000 euros per repatriar el cos del noi ofegat al riu
Els comerciants van iniciar una campanya solidària en la que s’hi va bolcar tot el Bisaura.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2012 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
10 detinguts en un operatiu contra el tràfic de drogues a Vic
-
Societat
La UVic-UCC inicia el procés per a escollir un nou rector o rectora
-
Societat
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Societat
Manlleu reforçarà la seva resiliència climàtica per fer front a episodis de risc
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Societat
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
