L'escriptor i professor Llorenç Soldevila, estudiós de la literatura catalana, ha mort aquest dissabte als 72 anys, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Cultura a Europa Press.
Al llarg de la seva carrera professional, Soldevila ha estudiat la Nova Cançó Catalana, s'ha especialitzat en les obres d'autors com Jacint Verdaguer, Josep Pla, Mercè Rodoreda i Jeroni Zanné, entre d'altres, i ha publicat el volum Geografia literària dels Països Catalans.
Soldevila, nascut a Monistrol de Montserrat (Barcelona) l'any 1950, era també doctor en Filologia Catalana i professor titular de la Universitat de Vic (Barcelona), i va exercir durant gairebé 30 anys de professor de secundària.
[plantillavirals]
Mor als 72 anys Llorenç Soldevila, referent de la literatura catalana
Fill de Monistrol de Montserrat, va exercir d'escriptor i professor i es va especialitzar en l'obra d'autors com Josep Pla i Mercè Rodoreda
Ara a portada
Publicat el 10 de desembre de 2022 a les 13:56
Et pot interessar
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Compra una masia a Gurb i hi troba una granada de la Guerra Civil