El conductor d'un quad ha mort aquest dissabte al matí en un accident a Sant Quirze de Besora, segons han informat els Mossos d'Esquadra. El sinistre ha estat fruit d'una caiguda que ha tingut lloc a les 10 del matí al carrer Sant Josep, número 12, de la localitat.
La víctima és Felicio B. M. De 61 anys i veí de Sant Quirze de Besora. Fins al lloc del sinistre s'hi ha desplaçat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra i diversos efectius dels serveis sanitaris.
Mor el conductor d'un quad en un accident a Sant Quirze
A conseqüència d’una caiguda en un carrer del poble.
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 11 de juliol de 2010 a les 09:24
Et pot interessar
-
Societat Desmantellada una plantació de marihuana amb mig miler de plantes en una casa d'Espinelves
-
Societat Els alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen «mesures urgents» per combatre la multireincidència i les ocupacions
-
Societat Detingut a Torelló per temptativa de robatori
-
Societat Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny
-
Societat Els Mossos busquen els propietaris d'objectes recuperats en robatoris amb força a Osona