Josep Maria Solà Sala, periodista i cronista vigatà, ha mort la nit de Reis a l'edat de 94 anys. Va néixer a Vic el 5 d'agost de 1929 i, l'any 2012, va rebre el títol honorífic de cronista oficial de la ciutat. Com a periodista va treballar a diferents mitjans de comunicació de la comarca, a Televisió Espanyola i va escriure diversos llibres.
Solà era popularment conegut a la capital osonenca per col·laborar en l'organització de diferents fires i festes de la ciutat com el Mercat del Ram, la Festa Major o per posar la veu a l'arribada dels Reis d'Orient a Vic durant seixanta anys, del 1947 al 2008.
Mor el periodista i cronista vigatà Josep Maria Solà Sala
Era conegut per la seva implicació amb la ciutat en esdeveniments com la cavalcada de Reis a la capital d'Osona, de la que fou narrador durant seixanta anys
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2024 a
les 12:04
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
