Un home de 66 anys ha mort aquest diumenge en precipitar-se per un canal de muntanya a la zona del Santuari de la Mare de Déu de Cabrera, al municipi de l'Esquirol (Osona). Segons han informat els Bombers de la Generalitat, han rebut l'avís de l'accident a les 16.16 hores i han activat dos helicòpters de rescat amb el Grup d'Actuacions Especials (GRAE) de muntanya i un equip mèdic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), així com una dotació terrestre de Vic.
Poc després de les 17.00 hores, una de les aeronaus ha trobat objectes personals de la víctima a prop d'un canal boscós amb una caiguda pronunciada. L'helicòpter ha descarregat els efectius que duia a bord, que han localitzat l'home, i el metge del SEM n'ha dictaminat la mort.
La Unitat d'Intervenció de Muntanya (UIM) dels Mossos d'Esquadra s'hi ha traslladat per aixecar atestat de l'accident i operar el rescat del cadàver conjuntament amb els Bombers, però l'arribada de la nit ha obligat a interrompre les tasques dels mitjans aeris. Per això està previst que el rescat continuï demà dilluns a primera hora i, mentrestant, efectius de la UIM custodiaran el cos de la víctima.
Mor un home de 66 anys en caure per un canal de muntanya a l'Esquirol
L'arribada de la nit impossibilita rescatar-ne el cos aquest diumenge i caldrà esperar l'albada
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 20:12
Et pot interessar
-
Societat Detingut per robar una bici a Vic
-
Societat Vic registra una davallada en la promoció d'habitatge nou durant el primer semestre del 2025
-
Societat Liquats Vegetals augmenta un 2% la facturació durant el 2024
-
Societat Les pel·lícules imperdibles del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Societat Sindicats de Mossos demanen més reconeixement pel Grup Especial d'Intervenció arran dels fets de Calldetenes
-
Societat Vic estrenarà un espectacle teatral per explicar la història dels treballadors de les Adoberies