Un veí de Sant Feliu Sasserra (Bages) de 50 anys ha mort aquest dimecres a la tarda en bolcar-se el tractor que conduïa mentre feia tasques agrícoles en una finca d'Oristà.
Els fets han tingut lloc cap a les cinc, i els Mossos han estat alertats que la víctima ha quedat atrapada sota la màquina. L'home llaurava un camp i, per motius que s'investiguen, s'ha precipitat per un desnivell. El tractor ha bolcat i ha atrapat mortalment el conductor.
La policia catalana explica que tot i la ràpida actuació dels serveis d'emergències no se li ha pogut salvar la vida. Fins al lloc s'han desplaçat quatre patrulles dels Mossos i personal del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un home en bolcar amb el tractor a Oristà
La víctima ha quedat atrapada sota la màquina en una finca del terme municipal
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 12 de setembre de 2018 a les 21:04
Actualitzat el 12 de setembre de 2018 a les 22:20
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí