Un motorista ha mort aquest migdia en un accident en una pista forestal a Muntanyola. Tal com informa el Servei Català de Trànsit, la víctima és un veí de Caldes de Montbui (Vallès Oriental). Per causes que s'investiguen, la motocicleta que conduïa la víctima ha sortit de la via.
L'accident ha tingut lloc cap a un quart d'una del migdia al quilòmetre 0 del camí forestal cap a l'Estany, al Moianès. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre patrulles de Mossos, una ambulància i un helicòpter medicalitzat del SEM.
Amb aquesta víctima, són 106 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Precisament, aquest és el segon accident mortal a les carreteres d'Osona en aquest pont del Pilar. Diumenge passat, una dona de la Vall d'en Bas va morir en un xoc frontal a la C-37, al terme municipal de Manlleu.
[noticia]66918[/noticia]
Mor un motorista en una pista forestal de Muntanyola
El veí de Caldes de Montbui ha sortit de la via que va cap a l'Estany
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’octubre de 2021 a
les 19:05
Actualitzat el
13 d’octubre de 2021 a les
08:57
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
-
Societat
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
«Entrebancs com la dermatosi nodular ens han de servir per millorar com a sector»
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló inspecciona un infrahabitatge del carrer Sant Josep
-
Societat
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
