Una noia de Manlleu de 18 anys, Anna B. R., ha mort la matinada d'aquest diumenge en un accident de trànsit a la seva ciutat, al km 20,6 de la carretera BV-4608, segons han informat els Mossos d'Esquadra. La jove viatjava al seient del costat del conductor, Dani E. J., de 20 anys, que ha quedat ferit de caràcter lleu. Al noi, l'han portat a l'hospital.
El sinistre ha passat al voltant de dos quarts de dues de la matinada i ha estat una sortida de carretera. No s'hi ha vist implicat cap altre vehicle.
Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra i efectius dels Bombers de la Generalitat. També hi han treballat serveis mèdics i d'assistència en carreteres.
Mor un noia en un accident de trànsit a Manlleu
Societat
El vehicle ha sortit tot sol de la carretera.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2011 a
les 10:46
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tona reafirma el compromís de treballar per preservar el canyissar
-
Societat
Torelló, de Festa Major
-
Societat
Osonament celebra 20 anys del projecte Parelles Artístiques
-
Societat
Incendi de vegetació als marges de la carretera entre Oristà i Avinyó
-
Societat
Vic engega una prova pilota per restringir el trànsit i millorar la seguretat viària al carrer Jaume I
-
Societat
El Lluçanès brilla amb el Cantilafont
