[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=I-YZa--i_10[/youtube]
El Re-fes-te l'estiu 2020 arriba al final i ho fa amb una setmana plena de propostes. Com cada dimarts de juliol hi ha l'activitat de "Vine a jugar" al carrer a la zona del Mas.
Un cop s'acabin els jocs comença pícnic-concert "Tot anirà bé". Hi actuaran infants, joves i adults que durant el confinament han sortit a tocar des dels seus balcons i jardins com a mostra de suport als professionals i per les persones afectades pel coronavirus.
D'altra banda, el dimecres posarà el punt final l'espectacle familiar Joc de cadires, de la companyia Cal Teatre. Es tracta d'una obra de petit format i per tots els públics on els titelles i les ombres són els protagonistes.
Des de l'Ajuntament recorden que cal complir les mesures de prevenció i seguretat establertes. Per tant és obligatori portar mascareta i fer ús dels líquids desinfectats, així com respectar les distàncies de seguretat.
Música i titelles per acabar el Re-Fes-Te de Sant Pere de Torelló
L'espectacle familiar Joc de Cadires és el darrer acte
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2020 a les 18:50
Actualitzat el 21 de juliol de 2020 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat
L'abecedari d'Osona i el Lluçanès 2025
-
Societat
Les notícies més llegides del 2025 a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Osona amb Bici demana que el Pla de Barris de Vic tingui en compte la mobilitat sostenible
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
