Nandu Jubany apropa a Osona noms propis del vi i la gastronomia

Miguel A. Torres, Manel Raventós o Hideki Matsuhisa, alguns dels protagonistes del cicle d’activitats.

Publicat el 14 de maig de 2010 a les 18:20
Nandu Jubany, al seu restaurant de Calldetenes Foto: Nandu Jubany

Jubany Events, l’àrea d’esdeveniments i celebracions que gestiona el cuiner osonenc Nandu Jubany, enceta el proper 19 de maig un cicle d’activitats que portaran a Osona alguns dels principals noms propis del món del vi i de la gastronomia. “L’objectiu és crear un espai d’intercanvi d’experiències en àmbits singulars com el vi, el caviar i la gastronomia en general, en un entorn agradable que permeti gaudir de la bona gastronomia, mentre s’aprofundeix en temàtiques diverses a través dels seus protagonistes. Volem fusionar l’oci, la cultura i la gastronomia”, afirma el cuiner Nandu Jubany, impulsor de la iniciativa.

Cicle Més enllà del vi, protagonistes i empresaris

La primera sessió que encetarà les activitats tindrà lloc el proper 19 de maig. Titulada Bodegas Torres, més de tres segles lligats al vi,  anirà a càrrec de Miguel A. Torres, president i conseller delegat de Bodegas Torres i autor de diversos llibres d’èxit relacionats amb el món del vi. Entre d’altres distincions, ha estat guardonat amb el premi Personality of the Year en l’apartat d’innovació, que concedeix la revista Wine International.

El sopar serà servit per l’equip de Nandu Jubany, en maridatge amb els vins Torres.

Les sessions continuaran el 9 de juny amb Raventós i Blanc, nascuts a l’ombra de la vinya, a càrrec de Manel Raventós de la bodega Josep Maria Raventós i Blanc. També en aquest cas, Nandu Jubany s’encarregarà del sopar gastronòmic en maridatge amb els vins Raventós i Blanc.

El monogràfic del vi es tancarà amb una sessió organitzada conjuntament amb Osona Cuina que tindrà lloc el mes de juny a l’espai Idees, centrada en les bodegues Vall Llach, del qual n’és copropietari el cantautor Lluís Llach.

Degustació de caviar i showcooking amb Cuines del món

El cicle d’activitats continuarà amb una sessió titulada “Els diamants negres”, centrada en el caviar Nacarii,  el primer de l’estat espanyol procedent d’esturions que es crien en captivitat a la Vall d’Aran. L’acte inclourà una guia en la degustació de caviar i caves.

Les sessions de primavera es tancaran amb un showcooking titulat Cuines del món: orient i occident a càrrec dels xefs Nandu Jubany i de Hideki Matsuhisa del restaurant japonès Shunka de Barcelona.

L’assistència a les sessions té un cost de 60 euros per persona. Les inscripcions es poden realitzar contactant amb l’hotel Mas Albereda al T 93 812 28 52 o bé a info@masalbereda.com 

Calendari d’activitats “Més enllà del vi, protagonistes i empresaris”

19 de maig – 20.00h, hotel Mas Albereda: Bodegas Torres, més de tres segles lligats al vi, amb Miguel A. Torres, president i conseller delegat de BodegasTorres.

9 de juny – 20.00h, hotel Mas Albereda: Raventós i Blanc, nascuts a l’ombra de la vinya amb Manel Raventós.

Juny – 20.00h, espai Idees: acte organitzat en col•laboració amb Osona Cuina. Celler Vall Llach amb la presència de Salus Alvárez, enòleg i gerent del celler Vall Llach

Juliol – Sessió entorn de El caviar Nacarii, la cria en captivitat de l’esturió per controlar i garantir-ne la producció i la qualitat. Degustació i maridatge amb caves.

Juliol – Cuines del món: orient i occident – Showcooking amb Nandu Jubany del restaurant Can Jubany i Hideki Matsuhisa,  xef del prestigiós restaurant japonès Shunka de Barcelona.