Nani Roma ha de deixar la competició de forma temporal per un tumor maligne a la bufeta. De fet, el pilot de Folgueroles, un dels tres únics del món en guanyar el Dakar en moto i en cotxe, ja es va sotmetre a l'operació per retirar el tumor el 15 de març.
Després de fer-se proves a l'Hospital de Vic i a la clínica Dexeus de Barcelona, els metges van detectar-li el tumor. Sortosament, encara estava en fases inicials i es va poder intervenir d'urgència per retirar-lo. Ara és el torn de les sessions de quimioteràpia que s'espera que durin uns dos mesos i es faran a l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona.
"El diagnòstic de l'equip mèdic és bo: després del tractament, una nova operació i un període de recuperació espero tornar al seient del meu Hunter amb més ganes que mai". Així ha comunicat Roma la seva intenció de tornar a la competició un cop superat el tractament i estar recuperat.
Nani haurà d'allunyar-se de la competició durant una temporada i ja està confirmat que es perdrà el Rally d'Andalusia que se celebrarà al juny. Això no obstant, la seva escuderia compta amb ell per disputar el Rally Dakar del 2023.
[plantillavirals]
Nani Roma revela que pateix un càncer de bufeta
El pilot de Folgueroles, que espera tornar aviat, ha estat operat d'urgència i rebrà quimioteràpia a la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2022 a les 16:34
Actualitzat el 24 de març de 2022 a les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
Arriba la 30a edició de la Fira de la Castanya de Viladrau
-
Societat
Restringits els moviments d'animals en un radi de 50 km per un possible focus de dermatosi nodular a Osona
-
Societat
Tona estrena un nou model de zona blava
-
Societat
Montse Rabionet pren possessió del càrrec de regidora de la CUP Manlleu
-
Societat
La regidora de Torelló Elisabet Viñas s'incorpora al Consell Assessor de Seguretat de l'ACM
-
Societat
El Grup de Defensa del Ter organitza un aplec per visibilitzar la campanya «Portem Patel a judici»
