El dissabte dia 18 de juny tindrà lloc al Col.legi Escorial de Vic el Festival Solidari per Nepa-mon (nens i pares del món). Nepa-mon és una ONG que treballa per ajudar dos barris de la ciutat de Chiclayo, al Perú.
El festival és de tipus familiar i té l'objectiu de presentar l’entitat, promocionar els apadrinaments i aconseguir diners per finançar els projectes que desenvolupa Nepa-mon i que es podran consultar durant la vetllada. L’entrada és gratuïta.
ARA A PORTADA
-
Cultura, patrimoni, gastronomia i natura s'uneixen al Festival de Música de Sant Pere de Casserres Irene Giménez Vinyet
-
El Consell Comarcal d'Osona planteja tancar el monestir de Sant Pere de Casserres Irene Giménez Vinyet
-
Detenen tres militants de l'Esquerra Independentista d'Osona en una acció contra el model agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
L'arribada de la primavera posa punt final a un hivern «com els d'abans» a Osona i el Lluçanès Irene Giménez Vinyet
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
Publicat el
16 de juny de 2011 a
les 20:31
Et pot interessar
-
Societat
Tot el que has de saber del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient
-
Societat
Incendi en una casa de Sant Quirze de Besora
-
Societat
Incendi en un restaurant del carrer Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Societat
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
