El Centre de Control de Túnels de la Generalitat de Catalunya ha informat que aquest abril els Túnels de Bracons que connecten la Garrotxa i Osona tornaran a patir talls nocturns durant tres nits seguides i en ambdós sentits de la marxa.
Serà la setmana del 17 d'abril. Des de dilluns fins dimecres, la via quedarà tallada en tots dos sentits de circulació de les 22 h de la nit fins a les 6 h del matí. Els talls seran a partir del vespre de dilluns 17, la nit del dimarts 18 i la del dimecres 19 d'abril. La nit del dijous 20 a divendres 21 ja es recuperarà la normalitat.
Els motius del tall que s'allargarà tres nits és per manteniment i correctius al Túnel de la Codina, un túnel que es preveu arreglar aquest 2023, després de localitzar-hi deficiències estructurals.
Nous talls nocturns aquest abril a Bracons
Durant tres dies, la C-37 quedarà restringida a partir de les 22 h
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat El Centre BETA de la UVic-UCC inaugura una seu a Roses per a la gestió i conservació de nius de tortuga careta
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses