El Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAH) informa que aquest dimecres, dia 14 de juliol, s'ha superat el llindar d'informació per ozó troposfèric a la zona de qualitat de l'aire de la plana de Vic, en concret al punt de mesurament de Tona (14:00 h) i Vic (14:00 h). L'avís es revisa cada hora.
En aquest cas, es recomana com a prevenció que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen entre les 12 i la 18h.
Nova alerta d'ozó
Societat
Aquesta dimecres s'ha tornat a superar el llindar d'informació a Tona i Vic. Les persones més sensibles han de prendre precaucions.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juliol de 2010 a
les 14:49
Et pot interessar
-
Societat
Petit incendi al Pla del Verdaguer, a Oristà
-
Societat L'acord a Leche Pascual a Gurb preveu compensacions iguals a l'acomiadament improcedent
-
Societat
La variant nord-oest és l'opció més votada en la consulta sobre el trànsit de Roda de Ter
-
Societat
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Societat
Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
