El Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAH) informa que avui dimarts s'ha tornat a superar el llindar d'informació per ozó troposfèric a la zona de qualitat de l'aire de la plana de Vic. L'avís es revisarà cada hora. Cal recordar que ja es va activar el passat 17 de juny. El punt de mesura està situat a Tona.
En aquest cas, es recomana com a prevenció, que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen entre les 12h i la 18h.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2009 a
les 17:04
Et pot interessar
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
-
Societat
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Societat
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
