Les empreses de Vic ja poden sol·licitar un nou ajut de l'Ajuntament de Vic per estimular i reimpulsar la contractació de personal. Els 300.000 euros aniran destinats a crear nous llocs de treball per ajudar a reduir la taxa d'atur i aixecar els ERTOs vigents.
En aquesta nova línia d'ajuts s'hi poden acollir persones físiques o jurídiques que facin una activitat econòmica i tinguin capacitat legal per contractar. Els ajuts no són acumulatius i, per tant, cada persona se'n podrà beneficiar d'una com a màxim.
S'han dissenyat tres línies d'ajuts de 3.325 euros fins a 17.655,74 euros, que varien en funció del temps de contractació, si s'aixeca l'ERTO o es fa contractació d'aturats, etc. Una es pot presentar fins l'1 de juny i les altres dues fins l'1 d'agost.
[plantillacoronavirus]
Oberta la convocatòria de 300.000 euros en ajuts fer fomentar la contractació a Vic
Societat
S'han dissenyat tres línies d'ajuts de 3.325 euros fins a 17.655,74 euros per estimular i reimpulsar la contractació de personal
ARA A PORTADA
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
-
Política Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
27 d’abril de 2021 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Societat
La tardor s'obre pas a Osona i el Lluçanès després d'un estiu de molta calor
-
Societat
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Societat
Tona decideix on invertir 81.000 euros amb els pressupostos participatius
-
Societat
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Societat
Denuncien un camioner a Osona per 17 infraccions relacionades amb els temps de conducció i descans
