Enguany, la Coordinadora d’Associacions d’Immigrants de Vic ha plantejat a Òmnium Cultural Osona sumar-se al projecte Trobem-nos, una iniciativa de cohesió social activada des de l’àrea de Ciutadania de l’Ajuntament de Vic. És per això que aquest any, la tradicional calçotada del soci d'Òmnium Cultural s’obrirà a una jornada del projecte Trobem-nos en la qual podrà participar tothom qui vulgui sigui o no soci de l'entitat.
L’entitat convidada a la seu d'Òmnium Osona serà l’Associació de subsaharians d’Osona (ACSAO). Els rebran a ells i a tota la gent convidada amb una xerrada informativa sobre la identitat, les tradicions i els costums catalans, a càrrec de Pep Comeres, soci d’Òmnium, professor de català i periodista de Vilaweb Vic. Tot seguit hi haurà la calçotada, que es complementarà amb un segon plat a base de carn i arròs anomenat Thiebu Yab.
Després de fer-la petar amb una mica de sobretaula, els participants podran practicar les bitlles catalanes amb un taller a càrrec de Vic Bitlles. (+ info: http://bitlles.blogspot.com)
L’activitat serà el proper diumenge 21 de març a partir de les 12 del migdia a la seu d'Òmnium, L’Ateneu La Central de Vic (Plaça Vicenç Albert Ballester s/n-Ctra. de Manlleu).
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2010 a
les 07:58
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat
-
Societat
L'incendi de Manlleu no va ser al traster on eren les víctimes
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Com són els nous contenidors de residus que ha començat a instal·lar l'Ajuntament de Vic?
-
Societat
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos»
