El secretari d’Immigració de la Generalitat, Oriol Amorós, visitarà Torelló aquest dimecres, per tal de mantenir una reunió de treball amb els representants de l’Ajuntament.
A més, a les 4 de la tarda, Oriol Amorós, acompanyat de l’alcalde Miquel Franch i de la coordinadora territorial de la Catalunya Central, Mireia Vall, visitarà l’espai de trobada lingüística a les dependències de Gestiomat SL. A les instal•lacions de Gestiomat, mantindrà una reunió amb l’equip i els tècnics de promoció econòmica.
Està previst que el secretari d’Immigració atengui als mitjans a les 4 de la tarda, a la seva arribada a Gestiomat, per tal d’explicar els projectes i el que s’està fent en aquest espai de trobada.
Al vespre, Amorós intervindrà al Consell d’Alcaldes d’Osona, on explicarà les línies generals del Pacte Nacional per a la Immigració i del projecte de Llei d’acollida aprovat pel Consell Executiu la setmana passada.