Per segon any, Osona Acció Social programa les Colònies d'hivern, una iniciativa dirigida a infants i joves d'Osona i el Lluçanès d'entre 10 i 15 anys –exceptuant Vic i Manlleu, que ja disposen de programació pròpia- amb l'objectiu de cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant les vacances de Nadal, els dies 27, 28 i 29 de desembre.
[noticia]70443[/noticia]
Les colònies, gestionades per l'Oficina Tècnica d'Igualtat de Gènere i LGTBI+ i emmarcades en el programa Temps x Cures, tindran lloc a Planoles (Ripollès), i oferiran activitats relacionades amb la neu, com sortides amb trineus, raquetes de neu o construcció d'iglús, a més de propostes de coneixença i cooperació per tal d'afavorir la relació entre els infants i joves participants.
La sortida s'organitzarà en dos grups segons l'edat per tal d'adaptar les activitats i crear espais per compartir entre iguals. El tràmit de preinscripcions estarà obert fins al 10 de desembre i, en el cas que hi hagi més sol·licituds que places oferides, l'11 de desembre s'afectarà un sorteig.
Osona Acció Social programa unes colònies gratuïtes per a infants i joves durant les vacances de Nadal
Societat
L'objectiu és cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant els dies 27, 28 i 29 de desembre, quan no hi ha escola
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2023 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
