Per segon any, Osona Acció Social programa les Colònies d'hivern, una iniciativa dirigida a infants i joves d'Osona i el Lluçanès d'entre 10 i 15 anys –exceptuant Vic i Manlleu, que ja disposen de programació pròpia- amb l'objectiu de cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant les vacances de Nadal, els dies 27, 28 i 29 de desembre.
[noticia]70443[/noticia]
Les colònies, gestionades per l'Oficina Tècnica d'Igualtat de Gènere i LGTBI+ i emmarcades en el programa Temps x Cures, tindran lloc a Planoles (Ripollès), i oferiran activitats relacionades amb la neu, com sortides amb trineus, raquetes de neu o construcció d'iglús, a més de propostes de coneixença i cooperació per tal d'afavorir la relació entre els infants i joves participants.
La sortida s'organitzarà en dos grups segons l'edat per tal d'adaptar les activitats i crear espais per compartir entre iguals. El tràmit de preinscripcions estarà obert fins al 10 de desembre i, en el cas que hi hagi més sol·licituds que places oferides, l'11 de desembre s'afectarà un sorteig.
Osona Acció Social programa unes colònies gratuïtes per a infants i joves durant les vacances de Nadal
L'objectiu és cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant els dies 27, 28 i 29 de desembre, quan no hi ha escola
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2023 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
L'alcalde de Vic demana autonomia per decidir els criteris d'empadronament pel «col·lapse» dels serveis
-
Societat
Nadal il·luminat a Vic
-
Societat
Moltes reserves als allotjaments i restaurants d'Osona durant el pont de la Puríssima
-
Societat
Vic supera amb escreix els 50.000 habitants i l'alcalde qualifica la situació «d'emergència sociodemogràfica»
-
Societat
Manifestació a Vic per denunciar la precarietat del sector de la discapacitat
-
Societat
Desconvoquen la vaga d'escombraries a Osona i el Lluçanès
