Per segon any, Osona Acció Social programa les Colònies d'hivern, una iniciativa dirigida a infants i joves d'Osona i el Lluçanès d'entre 10 i 15 anys –exceptuant Vic i Manlleu, que ja disposen de programació pròpia- amb l'objectiu de cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant les vacances de Nadal, els dies 27, 28 i 29 de desembre.
[noticia]70443[/noticia]
Les colònies, gestionades per l'Oficina Tècnica d'Igualtat de Gènere i LGTBI+ i emmarcades en el programa Temps x Cures, tindran lloc a Planoles (Ripollès), i oferiran activitats relacionades amb la neu, com sortides amb trineus, raquetes de neu o construcció d'iglús, a més de propostes de coneixença i cooperació per tal d'afavorir la relació entre els infants i joves participants.
La sortida s'organitzarà en dos grups segons l'edat per tal d'adaptar les activitats i crear espais per compartir entre iguals. El tràmit de preinscripcions estarà obert fins al 10 de desembre i, en el cas que hi hagi més sol·licituds que places oferides, l'11 de desembre s'afectarà un sorteig.
Osona Acció Social programa unes colònies gratuïtes per a infants i joves durant les vacances de Nadal
L'objectiu és cobrir les necessitats de les famílies per conciliar la vida laboral i familiar durant els dies 27, 28 i 29 de desembre, quan no hi ha escola
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2023 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Sortides Naturalistes a Osona i el Lluçanès 2026: 15 activitats per descobrir la fauna i la flora
-
Societat
Sant Tomàs elabora una mona solidària per recaptar fons per Pediatria de l'Hospital Sant Pau
-
Societat
Mor un excursionista de Torelló en una allau al Pallars Sobirà
-
Societat
D'Osona a la Xina: així és la gira de Lluc Crusellas pel país asiàtic
-
Societat
El Consell Comarcal d'Osona planteja tancar el monestir de Sant Pere de Casserres
-
Societat
Denuncien dues vegades a un motorista a Osona per excés de velocitat
