La Federació Espanyola de Patinatge ha signat el conveni amb el CPA Tona per l’organització del Campionat d’Espanya júnior i amb el Consell Esportiu d’Osona, per l’organització del Campionat d’Europa sènior i júnior de patinatge artístic.
L’estatal es disputarà al Pavelló municipal d’esports de Tona, els dies 16 i 17 de juliol, i l’europeu, al Pavelló municipal de Vic Castell d’en Planes , del 20 al 25 de setembre.
Els patinadors osonencs amb més opcions per poder participar en aquestes competicions són Marina Gibaja i l’Ivan Dot en parelles de dansa júnior i Marc Tort en lliure júnior i Manel Pérez en lliure sènior.
Aquesta serà primera vegada que se celebrarà un campionat d’Espanya i d’Europa de patinatge artístic a Osona.
Osona acollirà l’elit del patinatge artístic
Societat
El Campionat d’Espanya es disputarà a Tona i el d’Europa, a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juny de 2010 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Societat
Torelló condemna l'agressió a un metge del CAP
-
Societat
Investiguen l'apunyalament d'un metge del CAP de Torelló
-
Societat
Una trentena de denúncies a patinets en una setmana a Vic
-
Societat
La primera edició de la Festa dels Serveis de Vic, tot un èxit
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic
