La Federació Espanyola de Patinatge ha signat el conveni amb el CPA Tona per l’organització del Campionat d’Espanya júnior i amb el Consell Esportiu d’Osona, per l’organització del Campionat d’Europa sènior i júnior de patinatge artístic.
L’estatal es disputarà al Pavelló municipal d’esports de Tona, els dies 16 i 17 de juliol, i l’europeu, al Pavelló municipal de Vic Castell d’en Planes , del 20 al 25 de setembre.
Els patinadors osonencs amb més opcions per poder participar en aquestes competicions són Marina Gibaja i l’Ivan Dot en parelles de dansa júnior i Marc Tort en lliure júnior i Manel Pérez en lliure sènior.
Aquesta serà primera vegada que se celebrarà un campionat d’Espanya i d’Europa de patinatge artístic a Osona.
Osona acollirà l’elit del patinatge artístic
El Campionat d’Espanya es disputarà a Tona i el d’Europa, a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juny de 2010 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Societat
Comencen a declarar els investigats per presumptes delictes ambientals i irregularitats en un abocador de Seva
-
Societat
La UVic posarà en marxa el curs que ve el cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
-
Societat
Docents de l'Institut de Tona, en contra de l'obligatorietat del treball de recerca del batxillerat
-
Societat
Una dona mor en caure d'un vuitè pis al barri de l'Estadi de Vic
-
Societat
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana
-
Societat
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
