S’ha convocat el tercer Premi Empremtes d’Osona. El guardó està organitzat per Introart, l’Escola d’Art de Vic i el Museu de l’Art de la Pell de Vic, amb el suport del Consell Comarcal d’Osona i de l’ImpeVic, conjuntament amb el Consorci de Comerç, Artesania i Moda mitjançant Artesania Catalunya.
L’objectiu del premi és elaborar una peça que transmeti els valors arquitectònics, urbanístics, paisatgístics, històrics, culturals o ciutadans de Vic, amb l’objectiu de potenciar l’artesania com element d’identitat de la comarca.
Podran participar els artesans de Catalunya que estiguin en disposició del carnet d’artesà o que hagin realitzat la corresponent sol•licitud de petició o renovació, ja sigui professional o cultural. Els artesans podran treballar en solitari o bé en col•laboració amb un dissenyador. També hi podrà participar l’alumnat matriculat a l’Escola d’Art de Vic que garanteixi una producció artesana de la peça.
Hi haurà dues categories una d’àmbit nacional i l’altre d’àmbit comarcal amb un premi de 500 euros cada una.
Les obres es podran presentar de l’1 al 15 de desembre El veredicte del jurat es farà públic el dia 18 de desembre al Museu de l’Art de la Pell, i també es lliuraran els premis als artesans guardonats. Les peces s’exposaran al Museu de l’Art de la Pell fins al dia 9 de gener.
Osona convoca el tercer Premi Empremtes
L’objectiu, potenciar l’artesania com a element d’identitat de la comarca.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2010 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Societat
Rupit, Vilanova de Sau i Montesquiu tindran noves depuradores
-
Societat
Torelló busca voluntaris per participar en un projecte per millorar la comprensió lectora dels infants
-
Societat
Un investigador de la UVic-UCC en el descobriment del nanomissatger que manté les cèl·lules en funcionament
-
Societat
Oriol Junqueres i representants de la pagesia es reuneixen a Vic
-
Societat
Projecten una planta de biogàs a Vic per gestionar gairebé 100.000 tones de purins
