El cap de setmana passat, Vic va acollir la 18a edició del Festival Julius. Dels 14 curtmetratges presentats, Otomaniki de Joan Bover va emportar-se el Gran Premi Julius Ciutat de Vic com a millor curt, dotat amb 2.000 euros.
En segona posició, el premi Bis-B, dotat amb 1.000 euros, va anar a parar a Xevi Domínguez (Xevidom) per Julius Akira Esteve. Xevidom també es va emportar el premi del públic i el premi Miquel Porter i Moix dels cineclubs catalans. Podeu consultar tots els guardonats en aquest enllaç.
La temàtica d'enguany s'havia d'inspirar en el manga Akira, per això la majoria dels curtmetratges tenien una tendència postapocalíptica i postpandèmica. De cara l'any que ve, el festival va anunciar que el tema anirà dedicat a Aina Roca, exmembre de la junta que va morir en un accident l'any passat.
«Otomaniki» de Joan Bover, primer premi del Julius
Xevidom aconsegueix tres premis del festival de curtmetratges
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de novembre de 2021 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil explica a infants de Gurb com gaudir d'una revetlla de Sant Joan segura
-
Societat
Endesa adaptarà més de 300 suports de la xarxa elèctrica d'Osona per reforçar la protecció de l'avifauna
-
Societat
Guia útil per l'edició més multitudinària del Cabró Rock de Vic
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de juny
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
