Degut a la renovació en els òrgans de direcció de la Unió Intersectorial Empresarial del Ripollès (UIER), el seu gerent Josep Pascal ha assumit noves responsabilitats que no li permeten comptabilitzar aquest càrrec amb el de gerent del Consell Empresarial d’Osona (CEO).
Així el Comitè Executiu del CEO en la seva reunió del passat dia 28 de setembre va acceptar la dimissió de Josep Pascal, al qual va aprovar i va agrair tota la gestió realitzada com a gerent en aquest nova etapa de la patronal osonenca.
No obstant, Josep Pascal continuarà col•laborant amb el CEO, especialment en la coordinació de les accions amb desenvolupar conjuntament amb la UIER i amb altres patronals catalanes d’àmbit comarcal.
Pascal deixa la gerència del Consell Empresarial d’Osona
Societat
Perquè ha assumit més responsabilitats a la Unió Intersectorial del Ripollès.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2011 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Societat
Denunciat per conduir a 198 km/h a Espinelves
-
Societat
Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França
-
Societat
El Teatre Centre de Manlleu presenta candidatura per a la Creu de Sant Jordi 2027
-
Societat
Tres metges de Vic lideren un estudi que marca una abans i un després en la prevenció de l'artritis reumatoide
-
Societat
Suport «sense reserves» del ple de Manlleu als cossos policials després de diverses agressions a agents d'Osona
-
Societat
El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 lliurarà doble Premi Honorífic
