Dimecres, 7 d’agost, arribaran a Vic els ciclistes de “Pedalem per la independència”. Aquesta marxa reivindicativa, organitzada per l'ANC, es va iniciar l’1 d’agost a Girona i finalitzarà el 10 de setembre a Barcelona. En aquest temps, haurà recorregut Catalunya visitant totes i cadascuna de les seves comarques.
L’etapa 7 és la Ripoll-Vic. El recorregut començarà a les 9 del matí davant del Monestir de Ripoll i passarà per diversos municipis del Ripollès i Osona: Ripoll, Les Lloses, Alpens, Alpens, Sant Agustí de Lluçanès, Orís, Torelló, Manlleu i, finalment, Vic. Es preveu que els ciclistes arribin a la capital d’Osona a última hora del matí.
Durant la tarda realitzaran una visita al Museu Episcopal de Vic acompanyats per membres de l’ANC Vic.
Consultar més informació i la ruta detallada
«Pedalem per la independència» farà parada a Vic
El proper dia 7 d'agost la marxa sortirà de Ripoll i acabarà a la capital osonenca
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2013 a
les 13:22
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
