NOTA DE PREMSA
El grup Muntanyola Independents a l’oposició a l’Ajuntament de Muntanyola, informa que el passat dijous dia 20 d’octubre a l’inici de la sessió d’un ple ordinari, vàrem instal.lar una càmera per poder gravar l’acte.
Davant la negativa a gravar per part del grup majoritari (CiU), i amenaces d'acusar-nos de desobediència, vàrem decidir parar la gravació i intentar continuar la sessió del ple amb certa normalitat.
El nostre grup està disposat a que la gravació dels plens sigui un fet normal, entenent que els poders públics en democràcia s’han de caracteritzar per la seva coherència i transparència. La coherència implica racionalitat; la transparència que les seves decisions han de ser conegudes de manera obligatòria per tots els ciutadans i ciutadanes.
Així doncs mitjançant instància, el grup Muntanyola Independents, a través dels seus regidors Rosa M. Carrasco i Toni Bou, comunica a l’Ajuntament de Muntanyola que procedirem a gravar totes i cadascuna de les sessions dels plens ordinaris i extraordinaris del consistori.
Grup Muntanyola Independents
Rosa M. Carrasco Salamó
Cap de Llista
Toni Bou Castellà
Segon Regidor
Picabaralla a Muntanyola per la gravació dels plens
CiU no deixa enregistrar les sessions a Muntanyola Independents.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2011 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància