CARTES AL DIRECTOR
Antics alumnes del Pive
Pive: 62 anys de caliu i agraïment
Com tot a la vida les etapes acaben i es tanquen. Després de 62 de servei educatiu i docent toca dir adeu per sempre al col·legi Pive. Molts dels que vam passar pel Pive sabem que a banda de ser una escola residència també érem una petita gran família!
Així doncs, molts dels alumnes que vàrem formar part, hem volgut commemorar aquesta institució, adaptant-nos a la situació tan excepcional que ens envolta, pensem que aquesta és la millor manera per poder fer-ho.
Agrair a tot l'equip directiu que ens escoltava i ens donava suport davant de qualsevol situació. A tots els responsables de residència, menjador i neteja que ens varen acompanyar tots aquells anys. I sobretot, a tots els docents que ens van formar, ensenyant-nos més enllà d'un coneixement teòric, marcant-nos fins al dia d'avui.
Els valors que ens vàreu inculcar, la vostra manera de veure la vida i les experiències viscudes van fer sorgir moments i amistats que perduraran per sempre.
Per aquest motiu encara que hagin de tancar les portes, el Pive sempre estarà als nostres records.
Adeu de tot cor Pive ❤
Pive: 62 anys de caliu i agraïment
Carta d'alguns exalumnes del col·legi residència de Tona que tanca el proper curs
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2020 a
les 11:55
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
-
Societat
Representants del sector públic i privat analitzen les infraestructures d'Osona i el repte de la contaminació
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
