Plataforma per Catalunya ha informat que ha anul·lat la butlleta de la loteria de Nadal del número 22.005, amb número de matriu que va del 1.651 al 1.675, ambdós inclòs, per apropiació indeguda dels esmentat números.
El partit havia agafat el número i l’havia distribuït en participacions. Si hi ha algú que hagi pogut adquirir alguna d’aquestes butlletes haurà de reclamar a qui li va vendre.
PxC anul·la una butlleta de loteria per apropiació indeguda
El partit ha distribuït participacions del número 22.005
ARA A PORTADA
-
El Casal Popular Boira Baixa de Manlleu denuncia la «repressió» de la Policia Local: «Ja no callarem més» Irene Giménez Vinyet
-
El ple de Vic desestima la petició de consulta popular plantejada per la Plataforma CAP-Caputxins Irene Giménez Vinyet
-
-
La bona notícia de Pilarín Bayés després d'estar ingressada a l'hospital: «Mai havia estat tant temps sense dibuixar» Redacció
-
Publicat el 19 de desembre de 2013 a les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Es reprenen els judicis penals a Vic després de set anys
-
Societat
Taradell converteix la festa dels Tonis en un «gran museu viu» del patrimoni rural
-
Societat
Salut nomena Joan Turró nou president del Consorci Hospitalari de Vic
-
Societat
Un hivern com els d'abans: les millors imatges del fred, les glaçades i la neu a Osona i el Lluçanès
-
Societat
L'Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central acompanya 39 entitats d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
La banda osonenca Pelat i Pelut anuncia que posa fi al projecte musical
