Plataforma per Catalunya ha informat que ha anul·lat la butlleta de la loteria de Nadal del número 22.005, amb número de matriu que va del 1.651 al 1.675, ambdós inclòs, per apropiació indeguda dels esmentat números.
El partit havia agafat el número i l’havia distribuït en participacions. Si hi ha algú que hagi pogut adquirir alguna d’aquestes butlletes haurà de reclamar a qui li va vendre.
PxC anul·la una butlleta de loteria per apropiació indeguda
El partit ha distribuït participacions del número 22.005
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 19 de desembre de 2013 a les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
